funkjson, (program som føl med Window sin programvare), som eg har nytta tidlegare i komposisjonsarbeid og skaping av lydkulissar.
Det krydrar undervisninga når ein kan ta i bruk lydfiler som element. I løpet av arbeidet med lydleksjonane og øvingsoppgåvene har eg mellom anna lært:
- å spele inn lyd ved hjelp av Audacity
- å redigere lyd i Audacity
- å laste ned ei fil og opne den i Audacity
- om korleis få tak i lydfiler og musikk
- om korleis komprimere filer i Audacity til Mp3-filer
Den nye kompetansen har gjort meg trygg i høve til å nytte lyd i undervisninga. Eg er allereie godt i gong, og viser til slutt tre konkrete døme på dette.
- å spele inn lyd ved hjelp av Audacity
- å redigere lyd i Audacity
- å laste ned ei fil og opne den i Audacity
- om korleis få tak i lydfiler og musikk
- om korleis komprimere filer i Audacity til Mp3-filer
Den nye kompetansen har gjort meg trygg i høve til å nytte lyd i undervisninga. Eg er allereie godt i gong, og viser til slutt tre konkrete døme på dette.
a) Musikk: Elevane har spelt inn sine eigne lydkomposisjonar, (Dette gjorde vi på SmartBoard gruppevis. I neste omgang skal dei dele filene med kvarandre i Google.doc.)
b) Engelsk: Eg har lese inn tekst (gloser og lesestykke frå læreboka) i eit sakte tempo. Dette er gjort spesielt med tanke på ein elev med spesialundervisning. Lydfilene deler eg med elevane på Google.doc. Dermed får dei også trent på lesing/uttale heime.
c) Legge lydfiler til ulike objekt i SMART-Notebook verktøyet. (Kan nyttast i alle fag)
________________________________________________
Kjeldeliste:
Antvort, K. (2010): Lyd DKL101 haust 2010, leksjon 1 og 2. Høgskulen i Volda: publisert som PDF i LMS
Bileta [Tilgjengeleg frå Internett] http://www.google.no/images?q=Audacity&hl=no&prmd=iv&source=lnms&tbs=isch:1&ei=xxPsTKCpHcKAOpfXlFQ&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&ved=0CA4Q_AU&biw=1280&bih=662
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar